Ze školení lektorů:

undefinedundefinedundefinedundefined

V minulém období byl projekt nebo části projektu realizovány v mnoha městech ČR a SR na různých typech škol:

ZŠ, MŠ a SŠ Opava (6 škol), ZŠ a SŠ Jeseník (3 školy), ZŠ Telč, ZŠ a MŠ Praha 4 (8 škol), ZŠ Vrbno pod Pradědem, ZŠ a MŠ Liberec, ZŠ Jablonec n/N., ZŠ Přerov (3 školy), ZŠ Třebíč, ZŠ Kopřivnice (3 školy), ZŠ Plzeň, ZŠ Stará Ves, ZŠ Beňov, ZŠ Raduň, ZŠ Lobodice, ZŠ Tmaň, MŠ Příbram, ZŠ Rudná u Prahy, Úpice, ZŠ a MŠ Hluboš, ZŠ Líšná, ZŠ Břest, ZŠ Domaželice, ZŠ Kokory, ZŠ Vinařice, ZŠ Hněvošice, ZŠ Chýšky, ZŠ Bratislava, ZŠ Nová Dubnica, ZŠ Sereď, ZŠ a SŠ Spišská Nová Ves (5 škol), ZŠ Štrba, ZŠ a MŠ Nálepkovo, ZŠ Poprad, ZŠ a SŠ Kežmarok (4 školy), dále Mateřská centra, Komunitní a společenská centra a další.

 

Z dopisů hodnotících pedagogů vybíráme:

Reference

Hodnotící: Mgr. Anna Dluhošová, učitelka 4. ročníku

  ZŠ – I. stupeň Děti velice zaujala provedená forma programu. Žáci byly pozorní, soustředěni, spontánně reagovali na otázky „Filipa“. Program byl přiměřený věku dětí, byl zábavný a hlavně poučný. Forma byla velice zajímavá, byla to zážitková forma práce s dětmi. K programu a projevu...

Hodnotící: Mgr. Ivana Tramplerová, školní metodik prevence

  ZŠ – I. stupeň Tato akce byla pro děti velmi hezky připravena, hravou a nenásilnou formou seznámila děti se základy zdravého stravování, učila děti rozlišovat, co je sice dobré, ale nezdravé, jak hledat takové potraviny, které jsou chutné, ale zároveň také zdravé. Komunikace byla...

Hodnotící: Mgr. (jméno nebylo z dopisu čitelné), učitelka I. stupně

  ZŠ I. stupeň + MŠ Žáci se zájmem sledovali vaši přednášku s názornými ukázkami. Byla to vůbec první takhle provedena forma. Takovýchto přednášek bychom uvítali častěji. Přednáška byla realizována zábavnou formou, žáci se nadšeně zapojovali do vašich vstupů. U mě jako pedagoga lektor...

Hodnotící: PaedDr. Kopilecová Gabriela, školní psycholog, školní speciální pedagog

  ZŠ – II. stupeň + speciální třídy Děti byly programem osloveny, zaujaty, soustředěny, spontánně komunikovali, na otázky lektora ochotně odpovídali. Pedagogický přínos programu vnímám velice pozitivně. Zúčastnili se ho také žáci ze speciálních tříd s mentální retardací, pro které byl...